Więcej mocy w ALH...
Zwiń
X
-
Więcej mocy w ALH...
Witam! Chcę podnieśc nieco osiągi swojego autka, mam w planach założenie wydajniejszych wtrysków ( ASV ) i zrobienie do tego programu. W związku z tym mam pytanie: mam okazję kupic w bardzo dobrej cenie komplet wtrysków od AHF-a, z tym, że sterujący jest od ASV; czy będą one ze sobą dobrze współpracowac i będzie wszystko ok, czy jednak dac sobie spokój i poszukac kompletu od ASV? Proszę o opinie :roll: DziękiO1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator
-
-
Sterujący z ASV to euro3 i pierwsze ciśnienie otwarcia jest 220bar, natomiast AHF ma 190. Szukaj kompletu jednego typu. Najkorzystniej jednak wyjdzie zakup wyregulowanych i nowych .216 a potem program.
Pozdr.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Otóż to jak kupować to komplet jednego rodzaju, najlepiej oczywiście 216(http://moto.allegro.pl/sportowe-wtry...478762318.html) do uzyskania większej mocy ale wtryski od asv i program dadzą spokojnie 140 km Takie mody ja będe robił u siebie, tylko sprzęgło napewno nie wytrzyma, niestety nie w naszych silnikach..Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
Dzięki koledzy za podpowiedzi! Właśnie chodzi o to, że nie przewiduję dalszych modyfikacji poza wtryskami, programem, no i sprzęgłem jeśli rzeczywiście odmówi posłuszeństwa, na pewno żadne turbiny od arl-a czy fmic-i nie wchodzą w grę z prostego powodu - $$$...niestety... Jak wyjdzie po wtryskach i programie 140 PS i ze 300 Nm, to już będzie fajnie :wink: Dużo czytałem na tym i wielu innych forach, że do takich modów asv-ki spokojnie starczą, jednak ciągle mam dylemat, bo często spotykałem się też z opinią, że na 216-tkach będzie "lepszy dół"...a może odżałowac i kupic 216-tki? ASV za 400-500zł kupię, natomiast 216-tki minimum 1000, różnica prawie by starczyła na sprzęgło...hmm.....a tak na marginesie, tworzy się jakaś grupa na kwiecień do Aligatora? Jeden chętny już jestO1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator
Komentarz
-
-
Zainwestuj w 216....po pierwsze uzywane beda w znacznie lepszej kondycji niz te od ASV ktore 200-300tys realnego przebiegu maja minimum.
Po drugie bedzie zapas na dobre 145-150KM :twisted:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
slawek za 216 minimum 1000 zl ? lekka przesada tutaj masz 130 zl za szuke, http://allegro.pl/koncowki-wtrysku-v...486823455.html, wyregulowanie w warszawie 200 zl, co daje jakies 700 - 750 zl, mi po tych wtryskach i programie u Roberta wyszlo 153KM, takze o 140 sie nie martw, powinno spokojnie wyskoczyc. Nie kupuj uzywanych wtryskow bo bardzo latwo sie przejechac, mowie tu o ahf i asv.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Podkreslcie, ze kupujecie nowe koncowki a nie cale kompletne wtryskiwacze. I do tych wyklepanych wtryskiwaczy zaklada sie nowe koncowki i reguluje cisnienia. Nowki wtryskiwacze nie kosztowalyby 1000zl
Takze rownie dobrze moze kupic nowe koncowki i wstawic je w swoje wtryskiwacze od ALH.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Radekgw, a ty te 159KM i 375nm masz po samej zmianie wtrysków i programie czy już z założoną turbiną od asz-a o której pisałeś w dziale Nasze auta? Obstawiam tą drugą opcję - popraw mnie jak się mylę. A ja czekam niecierpliwie na jakieś grupowe chipowanko w Dynosofcie Katowice, tam mam najbliżej a i Aligator opinie pochlebne zbiera...O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator
Komentarz
-
Komentarz